Podsumowanie połowy #DSP

Hej!

Skoro nadszedł już ten czas. Jest to mój 10 post wstawiany w kategorii daj się poznać, co oznacza ni mniej ni więcej tyle, że jest to dokładnie połowa trwania konkursu, z czego jestem ogromnie dumny. Sam fakt bycia tutaj jest dla mnie bardzo motywujący, ponieważ jeszcze kilka tygodni temu nie posądziłbym sam siebie o to, że mi się uda, a jednak!

Okej, krótkie podsumowanie tego, co udało mi się zrobić dotychczas

  • 2 sceny stworzone na potrzeby aplikacji, pierwszy ekran służy wyborowi języków z jakich chcemy otrzymywać informacje, drugi natomiast, to już sam creme de la creme, to znaczy coś, dlaczego ta aplikacja powstała, to tutaj mają wyświetlać się artykuły z języków, które sobie wybraliśmy
  • udało mi się dodać funkcjonalność do przycisków z ekranu pierwszego. Tak wiem, dla kogoś bardziej doświadczonego pewnie to pestka, jednak jako osoba ucząca się programowania praktycznie od zera, razem z projektem cieszę się z małych rzeczy
  • baza danych sqlite, która zapisuje informacje z pierwszego ekranu, czyli po prostu przechowuje zaznaczone języki

Co jeszcze przede mną?

  • Najważniejsza część całego projektu, to znaczy cała funkcjonalność rss readera – bez tego aplikacja nie będzie miała sensu. Jest to plan na najbliższe dni także jestem bardzo podekscytowany.
  • Front-end oraz opcjonalnie jakiś preloader plus oczywiście ładna szata graficzna, mam nadzieje że starczy mi czasu

Jak na razie jestem dosyć zadowolony, chociaż wiem wiem, ktoś kto siedzi już w temacie dłuższy czas na pewno zrobiłby to w tydzień, aplikacja na pewno nie jest ani nigdy nie będzie super zoptymalizowana ani najlepsza, ale przynajmniej będzie, pierwsza i moja, z czego jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony, szczególnie przy bardzo ograniczonym czasie jaki posiadam na naukę oraz pisanie Devslettera (Jutro nareszcie będę miał więcej czasu dla mojej aplikacji, yaaaaaaaay, niesamowita frajda z tworzenia czegoś od zera) 😉

2 thoughts on “Podsumowanie połowy #DSP

Leave a comment